2. nap

2018.10.27

A mai napon is sok élményben volt részünk.

Reggeli után szoba ellenőrzések voltak, majd indultunk Szojvára. Ott megemlékezést tartottunk a Málenkij robotról. A megemlékezés egy parkban volt, ahol 10000 ember neve volt feltűntetve márványtáblákon. Feltűztünk egy szalagot, majd elénekeltük a Himnuszt. Itt kaptunk egy feladatot is, hogy riportot kell készíteni a Málenkij robotról.

Innen indultunk Polenára egy szanatóriumba gyógyvizeket kóstolni. A kóstolás után a Kárpátok felé vettük az irányt. Volovec tetőn fogyasztottuk el az ebédünket, majd a buszon tanult dalt közösen elénekeltük. Itt megnéztük a Feszty körkép kicsinyített mását is.

Miután kigyönyörködtük magunkat a csodálatos kilátásba, elindultunk Beregszentmiklósra a várkastélyba. Ez Thököly Imre és Zrínyi Ilona nászéjszakájának helyszíne volt. Ez a vár nagyon különleges volt, mert több, mint 80 %-a eredeti állapotban volt, ami 300 évesnél is idősebbek voltak. A termekben különleges festményeket is megtekinthettünk.

Miután körbejártuk a kastélyt, indultunk Munkácsra egy ortodox férfi kolostorhoz. Mikor oda értünk szemetgyönyörködtető látvány fogadott minket és szerencsére belépést nyerhettünk a kolostorba. Az itt tartott előadásból sok mindent megtudhattunk az egyházakról, főleg az ortodoxról.

A gyönyörködés után elindultunk haza, s elfogyasztottuk a vacsorát. Vacsora után pedig jött a mindennapos munkafüzet töltés és fogalmazás írás.

Ez a nap is nagyon érdekes volt.

További képekért kattintson ide.